GÅRSDAGEN

I går var det jentekveld hos Anni hvor vi vorset og spiste middag. Koste oss som bare det frem til vi måtte ordne oss til å dra ned til togstasjonen for å ta toget inn til Oslo. Det er første gang jeg skulle være i Oslo på kveldene og jeg tenkte selvfølgelig det verste. Men lokalet vi skulle til var bare ca 10 minutter unna Oslo S, så vi fant frem og var godt å komme seg inn i varmen. Lokalet var utrolig stort, digget lyset og alt på lokalet egentlig. Veldig fint! Hele gårsdagen var helt kaos, men noe som var herlig var nattmat på McDonalds skal jeg si dere. Wow, det var godt.  Vi rakk ikke toget som gikk rundt ca 01:00, så måtte derfor vente til 03:56 for å komme oss hjem. Aldri vært så deilig å legge seg før. Sov hos Anni med Ida i går ettersom jeg ikke orket å stresse med å komme meg hjem.

Akkurat nå har pappa kommet inn døren med hamburger, på slike dager som dette hvor jeg er sliten og bare er gira på å slappe av, da er det perfekt med slik mat. Jeg og Didrik har gjort en avtale med hverandre nå, for å hjelpe og motivere hverandre. Vi skal være flinke til å ikke drikke brus i hverdagene, kun i helgene. Familien min er veldig glad i brus, men nå må hvert fall jeg roe litt ned på brus-drikkingen min. Har dere noen slike avtaler med venner eller foreldre?

14 kommentarer
    1. Haha, for en kveld!
      Madeleine, du er så skjønn. Får så lyst og være venninnen din uansett hvor snålt det høres ut. Haha. Jeg elsker din positive utstråling og jeg digger deg!
      Klem fra Sørlandet

    2. haha hengt en del på mcdonalds når jeg venter på taxi eller å bli hentet etter å ha vært ute i oslo. det så godt det!! 🙂
      fin avtale! jeg og kjæresten har avtale om bare godteri på lørdager. Som fungerer overraskende bra til å være meg. Sprekker av og til, men spiser mye mindre godis enn før.
      så fine dere ser ut! Håper kvelden var topp!

    3. Drakk veldig mye brus før fordi det alltid var i kjøleskapet. Men så bestemte jeg meg for å kutte ned på brus. Nå har det gått noen år og jeg drikker så og si bare vann. Kan kanskje hende at jeg drikker et glass med brus 3-4 ganger i året (faktisk). Hadde aldri trodd at jeg skulle klare det, men det er en vanesak. Plutselig er ikke sukker og kullsyre så veldig godt lengre..

    4. Bare på lørdag, men i bursdager og sånt så blir det litt brus💭 også når jeg går på kino osv.. Lol

    5. Det antrekket var syyykt fint!!
      Jeg prøver å kutte ned på brusen selv, tror egentlig det bare er en vanegreie å kutte den ut. Hvis du klarer deg en uke, så dabber bare brusdrikkingen mer og mer av, tenker jeg. Håper du klarer det 🙂

    6. Har en sånn avtale med meg selv! Trenger jeg noe søtt å drikke smaker iste, smoothie, juice eller saft like godt 🙂

    7. Omg!<3 Litt flaut dette? Jeg har visst en "greie" for fine jenteføtter.. For dette bildet gjorde at jeg fikk skikkelig ståtiss! Du har utrolig fine tær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg