BEHIND THE SCENES VIDEO BY GILMAKEUP

Hei dere! Jeg har ikke blogget tidligere i dag fordi jeg har sittet spent på resultatet av videoen fra da jeg var i Oslo og var sminkemodell for >Gilmakeup<. Jeg hadde selvsagt forventninger, og jeg ble utrolig overrasket over hvor bra filmen ble. Utrolig spennende å se på hvordan Gilan sminket meg, og hvor flink hennes mann, Dino, er til å filme. Noe jeg også hadde gruet meg litt til var å se meg selv posere, bare på film. Men det var ikke så verst, faktisk veldig gøy. Og Dino har fått til videoen helt utrolig bra må jeg si. VELDIG positivt overrasket over denne filmen. Hvis dere ikke har fått det med dere, om dere ønsker å bli stylet av Gilan og bli fotografert/ eventuelt filmet kan dere kontakte hun på [email protected]

HUSK HD-KVALITET PÅ VIDEOEN!
 

31 kommentarer

Siste innlegg