JOBBINTERVJU

Jeg har en stor gladnyhet til dere – eller egentlig til meg selv. Men er en glede for meg å kunne fortelle dere dette også. Jeg skal på jobbintervju på Urban nå til onsdagen. Jeg gruer meg mer enn det jeg har gjort de gangene jeg har holdt foredrag på skolen, men mest gira og spent. Det blir sååå rått om jeg får jobben på Urban. Jeg elsker den butikken, og så får jeg kanskje mulighet til å jobbe i den butikken?! Jeg har en god kamerat som jobber der, så det ville blitt ganske kult å jobbe med han. Nesten litt skummelt å dele dette tilfelle jeg ikke får jobben, men bare at jeg har kommet inn på mitt første jobbintervju er utrolig gøy. 

Siden jeg allerede nevner Urban, så kan jeg vise dere en ny godsak jeg har funnet på Urban. Det er en helt vanlig skjorte med denim stoff, men så på armene er det genserstoff som er så kult synes jeg. Endelig har den blitt min! Skal så klart vise den på senere, men nå skal jeg begynne på middagen.


Fant dessverre ikke direktelink til produktet, men sjekk gjerne ut nyhetene på Urban her.
 

32 kommentarer

Siste innlegg