DAGENS ANTREKK 05.NOV.13

Det er faktisk skremmende hvor mye jeg tenker på jobbintervjuet i morgen, men jeg håper så inderlig at jeg blir fornøyd selv. Sommerfugler i magen som bare det! Det er litt godt egentlig. Litt spenning i hverdagen har jeg savnet, haha. I dag kommer jeg ikke til å ha noe planer fordi jeg kommer til å stresse meg opp til i morgen. Jeg har en slik vane at jeg ikke klarer å holde på med noe annet dagen før jeg skal noe viktig. Men det er noe jeg må få gjort unna i dag som er viktig for meg, nemlig gaven til søsteren min. Hun har bursdag i morgen så vil jo gi henne noe fint! Jeg har fått en sponset jakke fra SheInside som er blå/ turkis. Klarer ikke helt å finne ut eksakt fargen. Men den er utrolig kul synes jeg, aldri hatt en slik type jakke før så blir gøy å style den opp flere ganger og se hva jeg får til. 


Jakke fra SheInside // Genser fra Carlings // Buke fra Junkyard // Sko fra Junkyard // Skjerf fra BikBok // Solbriller fra Shopzerouv

22 kommentarer

Siste innlegg