BEACHIT SKJORTENE OG SOLBRILLENE ER NÅ I NETTBUTIKKEN

Da kan vi endelig fortelle dere at skjortene og solbrillene endelig er ute på nettbutikken våres, BeachItClothing. Beklager forsinkelsene men det har vært litt travelt de siste dagene for oss. Ettersom jeg lagde et eget innlegg med solbrillene her om dagen så skriver jeg et eget innlegg om skjortene her. Skjortene koster 349 kr og de finnes i fire forskjellige farger. Som jeg har sagt, og vist dere tidligere så er dette skjorter med hetter, men hetten kan du legge inn i skjorten slik at det blir en vanlig skjorte. Det er to lommer på brystene som dere ser på bildene under. Min favoritt er uten tvil den grå, jeg er forelsket i den. Jeg elsker å bruke denne skjorten til en stor hettegenser. Beste av alt, det er nå gratis frakt i 1 uke så ta deg en tur innom og spar noen ekstra penger.

5 kommentarer

Siste innlegg