NEW IN FROM BIKBOK

Hei dere! Var i Sverige med Ida-Marie og Anni her om dagen. Har helt glemt å skrive om det fordi jeg har hatt litt annet å skrive om. Før vi dro sa både jeg og Anni at vi ikke hadde tenkt til å kjøpe noe spesielt, Ida skulle nemlig handle inn for faren sin. Men det endret seg kjapt da vi gikk inn i matbutikken. Vi fylte opp en hel handlevogn. Verste av alt er at alle disse posene skulle inn i bilen til Ida. I bagasjerommet har hun høytalere så Anni ble most av alle varene i baksetet. Vi hadde så utrolig latterkrampe over hvor mye vi handlet og hvor liten plass vi hadde i bilen.

Da vi tok en tur innom BikBok fikk jeg øye på en supersøt, rød kjole som ikke er tettittende. Det minnet meg litt om en nattkjole, men man forstod at det ikke var en nattkjole raskt. Jeg falt for en enkle kjolen, og fant noen søte øredobber til. Jeg kjøper aldri øredobber, men disse var så fine til kjolen. Har du kjøpt deg noe nytt i det siste?

Jeg må også beklage litt for det lille rotet som er på bloggen min for øyeblikket, men holder på med en liten oppgradering av bloggmalen. – Bilde under er egentlig i 900px, men pga oppgraderingen er ikke alt helt ordnet enda.

Vil også benytte sjansen til å fortelle dere at jeg har lagt ut masse nytt på salgsbloggen, sjekk den ut her

13 kommentarer

Siste innlegg