FØRSTE DAG PÅ JOBBEN ER OVERSTÅTT

JEG FIKK JOBBEN! Jeg fikk faktisk jobben på Urban, er ikke det helt utrolig? Jeg har aldri noen positive forventninger ettersom det før alltid bare har gått dårlig. Så for en gang skyld, har det endelig gått min vei. At jeg fikk denne jobben er virkelig prikken over i’en. Første dag på jobben i dag som opplæring og det har vært gøy, stressende og avslappende. Litt mye å lære på en gang så vi tar det derfor veldig sakte så jeg får det med meg. Sjefen er helt konge, ler nesten hele tiden så jeg er veldig heldig. Jeg har jobbet fra 09:00 til 14:30 nå og har nesten akkurat kommet hjem. La meg i sengen i 5 minutter bare for å slappe av.

Jeg har ikke tid til å slappe av noe spesielt, det har jeg tid til senere i dag med 6 fantastiske jenter som skal komme til meg. Det er nemlig på tide med jentekveld! Og for første gang med flere, så det blir såå utrolig koselig. Jeg skal opp på butikken nå for å handle inn noe jeg hadde glemt så finner jeg vel noe annet jeg ikke klarer å gå forbi som vanlig. Tips til dessert eller noe slikt? Vedder på at alle er stappmette etter maten, men alltid godt med litt dessert. Sist men ikke minst, ha en flott helg!

Bilde blir lite pga etter den nye bloggmalen har det blitt oppdaget en bug, så krysser fingrene for at det snart ordner seg 🙂

 

29 kommentarer

Siste innlegg