KONKURRANSE: VINN ET HELT ANTREKK FRA JUNKYARD FOR 1500 KRONER

I dag er det søndag og da kjører jeg i gang nok en Junkyardkonkurranse! Jeg er veldig takknemlig for at Junkyard lar meg holde disse konkurransene så ofte som jeg gjør, veldig godt å kunne gi noe til dere som jeg vet dere liker. Konkurransen er like enkel som vanlig, men bare en liten vri. Nå er det ikke et produkt eller noen få produkter dere kan vinne. Nå har dere muligheten til å vinne et helt antrekk for 1500 kroner. Denne konkurransen vil vare i 1 uke.

Det eneste dere trenger å gjøre for å delta i konkurransen:

♥     Like fanpagen til Junkyard HER
♥     Like fanpagen til bloggen min HER
♥     Følge @junkyardnorge på Instagram HER
♥     Velge ut et helt antrekk til en verdi av 1500 kroner på Junkyard og legge igjen linkene her.
♥     Sist men ikke minst, husk å legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er vinneren. 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

VINNEREN AV STYLEPIT KONKURRANEN BLE BENEDIKTE! Sjekk ut mailen din 🙂 

447 kommentarer

Siste innlegg