GØTEBORG NESTE STOPP

I dag skal jeg og >Anniken< dra sammen til Gøteborg for å ha en shoot i samarbeid med Junkyard. Vi skal til Trollhätten og ha shooten der. Vi skal overnatte på et hotell frem til i morgen som heter Clarion Hotel Post, shooten er klokken 09:00 i morgen og er derfor kjekt å dra dagen før. Jeg aner ikke hva jeg har i vente. Jeg skal ærlig fortelle at jeg er stresset med reisen, reiser aldri så langt alene med noen og lar derfor nervøsiteten ta overhånd. Men for en gang skyld skal jeg prøve å slappe av og bare glede meg. Jeg vet innerst inne at det ikke er noe å grue seg til. Jeg lover å ta bilder til bloggen! 

Jeg har vært en dårlig blogger i det siste, litt fordi jeg har hatt mye å tenke på og bare vært veldig stresset. Så ukene fremover skal jeg love å være flinkere. Snart er også designet på bloggen min i orden, så det skal bli godt. En av endringene jeg er svært fornøyde med er at nederst på forsiden kan du trykke på “Eldre innlegg”. Deilig å endelig ha fått det, synes ikke dere?

( Får dessverre ikke gjort bilde større pga designet som ikke er helt i orden enda)

14 kommentarer

Siste innlegg