GØTEBORG DAG 1

Det tok ca 4 timer med buss til Gøteborg. Jeg og Anniken var sykt gira på å komme frem og bare få lagt fra oss alle tingene. Det var første gang jeg møtte Anniken, og det føltes ikke slik ut i det hele tatt. En veldig hyggelig og livlig jente, takk og lov for det. Da vi hadde kommet oss opp på hotellrommet, lagt fra oss alle tingene begynte vi med en gang å se på kveldsmenyen. For sultne var vi jo ikke.. Begge bestilte stor hamburger, hele tallerkenen var full med pommes frites – gjorde ikke meg noe, hehe. Begge to sov så utrolig godt i disse sengene, skulle gjerne tatt med meg dynen og puten hjem. Anniken sovnet litt før meg, nydelig som hun var da hun sov. Jeg i mens slo av lyset og la meg ned på puten. Det var så avslappende å høre på regnet pøse ned utenfor og slå i vinduet, tenke på at jeg sov i en god send med mett mage og hadde en morgendag å se frem til.

 

9 kommentarer

Siste innlegg