HOPPIPOLLA BEANIES AND AWESOME EVENT

Før jeg dro til Gøteborg fikk jeg nye luer fra Hoppipolla på Junkyard. De har fått sinnsykt kule luer til dette merke og jeg har en jeg forelsket meg i med en eneste gang av en grunn. Den har treplate på beanien. Hvor rått er ikke det? Utrolig nytt for meg, og nytt er alltid bra! De 3 andre er utrolig enkle, men likevel så fine. Jeg gleder meg til å bruke disse luene nå som kulden begynner å komme. Disse luene er min stil 100%, så fornøyd – gjett om jeg er. Vil du sjekke ut luene fra Hoppipolle så trykker du her.

EVENT: 
Nå til torsdagen er det Scandalnavianspremiære i Oslo. Det er tid for Skandinavias mest skandaløse snowboardere å okkupere Oslo. Jeg vet ikke hvor mange av dere som står på ski/ brett, men regner med at noen av dere har interesse for dette? Denne premieren vil holde til i Ingensteds og dørene åpnes 21:00. Husk å kom i tide fordi det vil være mye kø. Blir mye fest og moro, en øl eller to? Toppen av det hele er det gratis inngang, aldersgrense 20 år. Dere må huske på å ta med legitimasjon. Trykk HER for å komme til arrangementet.

Alle som kommer inn får et gavekort på 200 kroner hver, så kanskje du vil ta turen innom?!


                                                                                                                                                                          // Sponset produkter

7 kommentarer

Siste innlegg