PRIKKEN OVER I’EN

Hvor ironisk er det ikke at ikke prikken i’en er med i overskriften? Høhø, kødda. Jeg har lagt merke til at det har manglet noe på veggen min der tven står. Derfor dro jeg og pappa ut på en liten handel i dag, for å se om jeg fant det jeg mente manglet. Jeg var sykt bestemt på hva jeg ville ha, så vi dro innom 4 forskjellige butikker tror jeg før jeg fant alt. Hyllen ble virkelig prikken over i’en. Jeg er så fornøyd med fargene og plastik planten og ja. Jeg ville ha det litt tropisk på rommet, men ettersom jeg har så liten plass har jeg ikke så mye tropisk å få inn. MEN! Jeg gleder meg til å tenne stearinlysene i kveld, og endelig prøve ut mitt nye og første duftlys som heter “Forest”. 


De grønne og svarte stearinlysene + planten er fra Europris & Stearinlys holderen (?) og duftlyset er fra Bohus 
 

10 kommentarer

Siste innlegg