EKSTRA FEIRING

I går dro jeg på Peppes med Ida og Anni for å feire bursdagen min. Veldig koselig når jeg tenker over dette, men jeg har blitt mye flinkere til å være med venner og være mer sosial nå for tiden. Det er en veldig positiv forandring! Vi bestilte hver vår rett, og jeg tok selvsagt samme pizza som jeg gjorde på bursdagen min da jeg var der med familien. En hel medium pizza for meg selv var helt umulig, så kjekt var det å dele med dem. Høydepunktet var vel desserten, de ville prøve ut noe nytt mens jeg alltid holder meg til det gamle og gode. To misfornøyde jenter med en ny dessert, og et bursdagsbarn med stort smil som var fornøyd med sin Oreo dream, haha. Syntes så synd på dem det øyeblikket så deling ble det der også! Veldig koselig var det, og koselig skal det bli i dag også. Skal nemlig på kino med Didrik!

15 kommentarer

Siste innlegg