THE HUNGER GAMES – CATCHING FIRE

Jeg og Didrik dro på kino i går for å se filmen The Hunger Games Catching Fire. Jeg hadde store forventninger til filmen, og den skuffet ikke. Jeg begynner å gråte så lett av filmer at jeg var i en ordentlig slåsskamp med meg selv om å prøve å holde tilbake alle tårene – jeg klarte det. Jeg hater slutten, fordi den var så bra og ikke får sett fortsettelsen før neste Hunger Games filmen kommer. Det synes jeg nesten var slemt gjort, men siden den var så bra går det greit. På slutten fikk jeg gåsehud og satt i mine egne tanker og bare “hell yeah!!!!!!!!!”. Dere som ikke har sett den mååååå se den, den er så bra. 


I dag har jeg vært flink og gjort noe ut av dagen. Jeg dro på Spenst sammen med Nathalie for å ta en liten treningsøkt der. Jeg trener nesten kun styrke, så jeg har faste rutiner jeg gjør. Men ettersom Nathalie også gjorde det i dag var det en liten blanding. Det verste jeg vet og faktisk det morsomste jeg vet etter en treningsøkt er hvor vanskelig det er å gå i trapper. Bena mine er som gelè at det er helt vilt. På vei hjem handlet jeg inn ingredienser til grønnsakssuppen som jeg sitter og spiser nå. Sitter i store koseklær som jeg skal gjøre resten av kvelden nå, så se frem til jobben i morgen med sprudlende Martina.

16 kommentarer
    1. skal se den imorgen! veier du fortsatt 43 kilo eller har du gått opp nå?? Kan du plis skrive om hvordan du kom deg opp i vekt igjen eller om du fortsatt er der du var? for jeg sliter veldig med å komme meg opp i vekt, det går bare ikke…

    2. Anonym: Jeg skrev at jeg spiste mye en dag, og ikke spiste noen ting dagen etter. Nå spiser jeg hver eneste dag og spiser mye også, så nei 🙂 Veier ikke bare 43 kilo! Om du sliter med å gå opp i vekt anbefaler jeg deg å gå til en lege som kan gi deg gode råd.

    3. åå, har så lyst til å se den!!
      er det noen mulighet for at du kan skaffe junkyard-rabbatkode igjen?? har så innmari lyst på svea-jakka, men den er så dyr 🙁 i tillegg har jeg kjempelyst å kjøpe noen julegaver derfra, og da er det så greit med rabattkode! Setter stoooor pris på det <3 Du er rå!

    4. jeg bare si at du er helt stunning! åå elsker klestilen din! og ikke minst blogge, leser den daglig. kunne du ikke lagt ut va du ønsker deg til jul med link under. hadde satt storpris på det:) stå på videre! håpe du får en kjempefin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg