SYVSOVER

Jeg kan ikke tro det med mine egne øyer at da jeg våknet i dag “tidlig” var klokken 14:31. Jeg som ikke la meg sent i går engang. Helt ærlig så kan jeg ikke huske sist jeg sov så lenge uten å ha vært oppe sent, så nå skal jeg ned og lage meg litt frokost/ middag. Ser ut som et troll på håret gjør jeg også. Sover nesten alltid med fletter slik at både jeg og Didrik skal slippe å legge oss oppe på håret mitt så jeg blir låst fast, haha. Men likevel skjer det at jeg våkner av å være stuck med håret mitt. 


Søte Iselin kom innom på Urban i går mens jeg jobbet alene så avtalte vi at vi skulle ta en tur på Spenst i dag for å trene sammen. Blir veldig moro, så dette ser jeg frem til! Er vel 3 mnd siden vi trente sammen sist. Men nå har jeg ikke all verdens tid til å sitte her og blogge, må nemlig lage meg noe mat så ta på meg treningstøy. Vi snakkes!


Bilde er ikke fra i dag!

9 kommentarer

Siste innlegg