20% RABATT PÅ HELE SORTIMENTET PÅ STYLEPIT

Nå har det vært mye salg i butikkene har jeg lagt merke til, men er det en ting jeg har ventet på så er det salg på nettbutikker. Vet ikke om dere alle vet om StylePit? Det er hvert fall en stor nettbutikk med utrolig stort utvalg av absolutt alt. Fra og med 28.november – i dag, og til 30-november vil det være 20% rabatt på HELE sortimentet. Dette mener jeg nå er en god mulighet til å eventuelt finne julegaver til sine nærmeste for en litt billigere pris. Har dere begynt med julegave-shopping enda?

Jeg velger å gi dere en liten smakebit på hvor mye flott det er på StylePit ved å legge til varer jeg liker godt. Link til produktene er under bildene tilfelle du vil ta en nøyere titt og se prisen på varen. PS! Dette er både en dame og herre butikk. Noen av varene er til og med på 25% rabatt. Trykker du på produktet du liker står det under prisen hvor mye du sparer.


Sisters Point Cardigan her // Spot on Beanie her // Nike Sweatshirt her // Dry Lake kjole her 

Vans Sneakers i farger her // Vans Sneakers i grå og svart her

Kyboe klokke i svart her // Kyboe klokke i hvit her // Kyboe klokke i blå her

                                                                                                                                                                                      // Reklame

7 kommentarer

Siste innlegg