SPOTLIGHT DRESSES

Da har jeg kommet hjem fra jobben, jeg er faktisk litt sliten nå og har fått veldig vondt i hodet i løpet av dagen men det er nok borte innen i morgen. Jeg var et skikkelig surrehue i dag tidlig, da klokken var 12:00 trodde jeg klokken var 13:00 osv, så jeg var stresset for ingenting i dag. Men dagen i morgen blir litt kjipere. Det vil komme noen arbeidsmenn i morgen klokken 07:00 for å rive av alle plankene på huset vårt for å legge på nye. De startet smått i dag uten å si ifra til noen i husene så det var skummelt hvor alt det bråket kom fra. Ettersom de vil starte så tidlig må jeg legge meg tidligere i dag så jeg er klar for morgendagen. Noe enda bedre er at det har kommet ut en ny sesong av Dexter på Netflix nå, startet litt i går og skal fortsette nå i dag.


Selv jeg har fått en gave nå i desember, kjøpte kalender til meg selv i Sverige, 4,90 kr forresten. Men det er ikke den jeg skal snakke om nå… Jeg har fått 2 helt fantastiske kjoler fra Ivyrevel, Kenza. Jeg har et hat og elsk forhold til åpenrygg på kjoler, jeg har aldri hatt det før rett og slett fordi jeg må ha på bh, ikke de silikon-greiene. Jeg kunne ikke si nei til disse kjolene, så velkommen min første åpenrygg-kjole. Falt pladask for grønnfargen, og den blå kjolen – ah, kan ikke annet enn å elske den og. Så en fornøyd jente er jeg i hvert fall nå ♥ 

11 kommentarer

Siste innlegg