DATE WITH MY BOYFRIEND

Jeg og Didrik dro på date etter jeg var ferdig på jobben i dag. Det var utrolig mye å gjøre på jobben i dag – som jeg synes var morsomt, men som andre mener er merkelig… Tiden gikk kjempe fort og det er da alltid positivt. Jeg tar vakten for Martin i morgen, så jeg skal faktisk jobbe hver dag utenom fredag, jeg får fri ettersom pappa har bursdag da og snille Martin kunne ta vakten for meg. Jeg har virkelig savnet å spise på La Gondola, så det var helt perfekt å ta daten våres der. En liten stund siden sist vi var på date, alltid koselig det.


Jeg må bare si en ting og det er WOW… Så mange som har meldt seg på adventskonkurransen min, det er helt fantastisk. Jeg har fått til de beste premiene jeg noen sinne har hatt på bloggen min til disse konkurransene, så nå gjelder det at dere blir fornøyde – haha ♥  Ny konkurranse til søndag og vinneren av Batoko konkurransen trekkes, så følg med!


Min favoritt kosegenser fra Junkyard, link her. Skoene er selvfølgelig også fra Junkyard, link her.

12 kommentarer

Siste innlegg