STORM

Jeg har fri fra jobben i morgen. Føles ut som om jeg har langhelg, haha. Jeg skal åpne på lørdag for første gang alene, skal bli spennende. Da pappa hentet meg etter jobben i stad ble jeg nesten tatt av stormen som har kommet, det var helt sinnsykt. Det føltes nesten ut som om å bli spendt bein på, mistet nesten balansen på føttene mine. Lurer på hvor langt bort jeg hadde flydd hvis jeg hoppet opp i luften. Jeg har aldri opplevd en så sterk storm før, så det er litt skummelt. Lyden er så kraftig at jeg sitter og spenner meg fast fordi jeg bare venter på å høre et smell utenifra. Mens jeg hører denne sterke lyden så er det hjemmelagde gratinerte poteter som venter på meg i ovnen, er lenge til de er ferdige – men ventetiden er verdt det. Ha en fin kveld videre!♥

17 kommentarer
    1. Ahh, helt enig, må holde meg for ørene fordi jeg er redd for at noe faller ned, hehehe. Må si jeg elsker de svarte vansene på deg! Kos deg med gratinerte poteter i stormen du da! 😀

    2. Var kjempe koselig å handle hos deg istad, det var jeg som kjøpte den senepgule lua hahah. Kos deg med maten. Digger bloggen!

    3. Flott blogg du har.du er bare så søt og vakker.
      Hva heter klokken du har på deg?,hvor mage klokker har du?
      Har du hatt Nixon vega klokke?kan du legge ut alle dine klokker?

    4. Anne: Hei du, tusen hjertelig takk Anne 🙂 Klokken jeg har på meg heter Larsson&Jennings og har en del klokker faktisk. Jeg har lagt det ut tidligere på bloggen min i sommer – hvis du orker å gå igjennom arkivet mitt. Nixon Vega klokke har jeg ikke hatt. Men hvis du er interessert i ny Nixon klokke, sjekk ut salgsbloggen min: Maddepaddeesalg.blogg.no

    5. Digger stilen din, er fre trondheim å har en selv lyst til å starte en blogg selv. Lurer på kor du har kjøpt shortene dine ( De store du bruker over hettegensere ).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg