ADVENTSKONKURRANSE: VINN BRUN OG BLID SOLKORT PÅ 500 KRONER

Vinneren av min forrige adventskonkurranse som var et gavekort på 1000 kroner hos Batoko.com ble Ruth Elisabeth Grindal!!!!!!! Gratulerer så mye til deg ♥ Håper du finner deg noe fint på Batoko. Du vil bli kontaktet om ikke lenge, så følg med på mailen din slik at du kan få gavekortet ditt så fort som mulig.


I dag er det søndag og på tide med en ny adventskonkurranse, noe som jeg har gledet meg veldig til. I denne konkurransen i samarbeid med Brunogblid kan du vinne brun og blid solkort på 500 kroner. Hvem sier vel nei til å ikke være brun om vinteren også? Det er ikke mange tror jeg… Nå har dere i hvert fall sjansen til å få litt farge i løpet av desember, gløde litt ekstra på julaften. Denne konkurransen vil vare akkurat 1 uke, som vil si at den avsluttes neste søndag.

For å delta i denne adventskonkurransen må du:

♥     Like fanpagen til Brun og blid HER
♥     Like fanpagen til bloggen min HER
♥     Kommentere gjort, og legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

291 kommentarer

Siste innlegg