VINN EN BOSE SOUNDLINK MINI TIL JUL

God tirsdag, mine kjære lesere. Kjenner jeg får mer og mer julefølelse av snøen som er ute. Dessverre har det begynt å smelte bort, men vet selv at snøen kommer tilbake. Julesangene blir spilt av og jeg får en herlig følelse inni meg, tenk at det ikke er lenge igjen til jul nå! På julaften er høydepunket for meg å feire med familien, spise god mat og åpne gaver. Har du lyst på en ekstra gave til jul? Nå kan du nemlig vinne en Bose SoundLink mini til jul. Denne spilleren er liten, enkel og sinnsykt stilig synes jeg. Etter å ha lest litt om den spilleren har jeg lyst på denne selv, jeg kjøpte en Bose høyttaler for en god stund siden – men vurderer å gå over til denne. Rett og slett fordi den er så lett å ta med seg overalt, selvfølgelig pga lyden og.

For å delta i denne bildekonkurransen for å vinne en SoundLink mini til jul må du først og fremst ha instagram. Knips et bilde av noe som gir deg julestemning, og last det opp på instagram. Du MÅ huske å tagge #xmasvibebose. Link til konkurransen finner du her.

                                                                                                                                                                       // I samarbeid med Side2

8 kommentarer

Siste innlegg