WEDNESDAY

Kjæresten min har tatt turen til Hemsedal med en kompis for å stå litt på ski, mens jeg har fått den lille alenetiden jeg trenger her hjemme nå i et par dager ♥  Ikke tolk dette feil, ønsker heller at han skal være her hos meg enn at han skal være borte. Men vi bor så tett oppe på hverandre at det er herlig å få den ekstra “savner deg” følelsen. Jeg elsker å ha Didrik rundt meg, selv om vi gjør forskjellige ting og ikke snakker sammen, men det er den tryggheten og følelsen av å ikke være alene. Den er så god. Nå som jeg har hele sengen for meg selv har jeg pcen på bordet, popcorn i fanget og godteri fra Sverige ved siden av meg i sengen, for fantastisk morgen! Jeg hadde en avtale med Didrik om å bli flinkere til å kutte ut godteri i hverdagen, men det er ikke mulig når det finnes så mye godt. 

Satt oppe i natt og lagde meg en soveliste på spotify, trykk HER for å komme til listen. 


 


Elsker denne hettegenseren som har en fargerik ugle på seg, du kan kjøpe den her.

12 kommentarer
    1. Ser ut som du koser deg! Nå fikk jeg veldig lyst til å kjøre til sverige og kjøpe godis! Kjæresten min fra brasil er her, så det er kanskje ingen dum ide å vise han nabolandet også ? 🙂
      Det er ekstra deilig å se hverandre igjen etter litt tid fra hverandre! det vet jeg alt om 🙂
      ha en nydelig dag!!
      http://www.mydirtysho.es

    2. Alltid litt herlig med litt alenetid! 🙂 Er i militæret nå, så jeg kjenner ganske ofte på den “Jeg savner deg” følelsen. Den er god å ha til tider, men ikke altfor ofte heller!
      Hvor lang er foressten leveringstiden på siden der du kjøpte genseren? 🙂

    3. Hei, kan du skrive litt om beachit? Hvordan dere startet opp og hvor dere får klærne produsert osv?
      Hadde satt veldig stor pris på det

    4. Nå er du snart ute av topplista.. Vi skjønner du er lei av bloggen nå, siden det KUN har vært reklameinnlegg i det siste! Slutt da vel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg