NICK CABANA

God kveld! De to siste dagene mine så har bena fått en treningsøkt for en hel mnd – ja, nei eller kanskje. Jeg kommer til å sove som en stein denne natten også. Fra jobben i dag endte jeg opp med en ny t-skjorte jeg gleder meg til å vise dere. Men den skal jeg ikke vise dere før jeg har fått noen sko jeg snart skal kjøpe. Har nesten ingen vintersko, bruker de samme som jeg brukte i fjor og de begynner å bli ganske slitte. Ida og jeg var på julegave-shopping til Anni. Hun bor for seg selv og er derfor alltid noe hun trenger. Vi endte opp med veldig mange gaver, men til en god pris. 


Da jeg kom inn døren for mindre enn 1 time siden hadde jeg en søt liten pakke på rommet mitt. Tror nok de fleste av dere har fått med dere hvor glad jeg er i klokker? Tror jeg har samlemania på klokker, jeg elsker klokker og bruker det hver eneste dag. Jeg fikk en ny klokke sponset fra et merke som heter Nick Cabana. Klokken passer til de andre klokkene jeg har – ikke at det har noe å si. Men jeg elsker den enkle og fine stilen på klokkene jeg eier. Derfor vil jeg bare si velkommen til min nye klokke i min klokkesamling, skal ta godt vare på deg.


 


Link til klokken her

6 kommentarer

Siste innlegg