NEW MAKEUP

I går da jeg var med Anni og Ida for å titte litt, kjøpte jeg meg ny sminke. Det er noe jeg sjeldent gjør og de syntes til å ha det morsomt da jeg stod og ikke ante hva jeg skulle kjøpe. Spesielt da jeg trengte hjelp til å finne ut av hva jeg skulle ha av hun som jobbet der. Fikk vite at jeg har brukt helt feil sminke, noe jeg måtte le av selv. Damen prøvde ut to forskjellige typer på huden min, så raskt hva som så best ut og det er sånn pudder-foundation og ikke krem-foundation. Jeg er så flink på å forklare ting når jeg ikke vet en dritt.. Jeg har ikke mye urenheter i ansiktet, men kan jo være gøy å få den lille ekstra gløden når jeg skal noen spesielle ting. Ble derfor ny bareMinerals foundation – jeg hadde visst brukt solpudder tidligere i kinnene mine som ikke er bra.

Hva slags sminke bruker du og hvordan sminke vil du anbefale?♥ 

17 kommentarer
    1. Brukte BareMinerals lenge og var veldig fornøyd, før jeg gikk over til MAC sin pudderfoundation. Nå på vinteren bruker jeg lancome i flytende form.
      Tror du blir veldig fornøyd med BareMinerals sin!

    2. e ikke så flink med sminke sjøl så vet ikke så mye. Bruker selv sminke fra IsaDora og har prøvd sminke fra bareMinerals, synes begge deler e like bra 🙂 Personlig foretrekker æ krem-form og ikke pudder-form da pudder ikke sitt så godt på huden. men det e min erfaring. kan være forskjellig fra folk til folk. 🙂

    3. Jeg er også veldig dårlig på å vite hva slags farger som er best til huden min. Man skal visst bytte farge 3 ganger i året pga alle årstidene i Norge.. Så jeg liker best å dra til frisøren min, som også er sminkør, for å høre!
      Jeg er veldig glad i bare minerals og har brukt det mye selv 🙂 Man føler seg 100% freshere med den riktige sminken!
      http://www.mydirtysho.es

    4. Jeg liker helst naturlig sminke. Det jeg har for øyeblikket er bare minerals foundation og mineral veil. Og en øyenbrynspen med voks på.. Prøver å bruke minst mulig sminke i hverdagen. Og hvis jeg gidder, så tar jeg på too faced sjokoladepudder.

    5. det er ikke bra å bruke solpudder i kinnene? hvem i all verden sa det? er jo helt feil! er jo i kinnene man skal bruke det.

    6. Vurderte å kjøpe meg noe fra Bare Minerals,mn er så usikker på det med pudder fundation..Funker det like bra?:))Jeg bruker bb cream fra Garnier,Concealer fra fit me og pudder fra fit me:))
      Er faktisk ganske fornøyd! Alt er ganske billig,for jeg gidder ikke bruke masse penger på sminke men er ganske avhengi av å bruke det!haha..:)Bb creamen koster 99′-, concealeren koster 119′- (tror jeg) og pudderet jeg jeg litt usikker på..
      Kunne du forresten lagt ut noen bilder der du har brukt det du kjøpte?:)
      Hadde vært fint❤️

    7. Bruker foundationen fra BareMinerals, og er veldig fornøyd med den. Tror ikke jeg kommer til å bytte. Bruker også concealer fra Estee Laudier, den som heter double wear. Verdens beste concealer! Solpudderet jeg bruker er fra Bahama Mama. Jeg anbefaler alle disse produktene av hele mitt hjerte:-)

    8. Hei. Jeg jobber i parfymeri, og jeg kan fortelle deg det at solpudder skal i kinnene, i tillegg til panne og nese. Så det du har fått beskjed om er helt feil. Man skal derimot ikke bare bruke solpudder. Du skal alltid ha et grunnlag før du legger solpudder, og da er bare minerals et supert alternativ 🙂

    9. Jeg bruker faktisk nesten ikke sminke. Bruker maskara også tegner jeg litt på øyenbrynene mine. Ser ikke helt vitsen med å bruke pudder eller noe når jeg er har 0 og niks kviser. Unntatt på fest, men da har jeg bare liksom H&M pudder greier

    10. Jeg har brukt BareMinerals en stund nå, men byttet for noen dager siden over til Young Blood. Det synes jeg er mye bedre! Er ikke så fan av sånn sminke som tetter porene, så foretrekker heller de to merkene helst 🙂
      Hvis du elsker BareMinerals, så burde du garantert prøve Young Blood også!

    11. rebecca: Samme her. Bruker ikke sminke hver dag heller, men når jeg først bruker sminke er det maskara og litt på brynene. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve ut pudder og slikt de gangene jeg skal spesielle ting slik at jeg får den ekstra gløden. Har ikke prøvd den ut enda, men gleder meg veldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg