ADVENTSKONKURRANSE: VINN VALGFRI DANIEL WELLINGTON KLOKKE

Vinneren av min forrige adventskonkurranse som var et solkort på en verdi av 500 kr hos Brun og blid ble Henrietta!!!! Gratulerer så mye til deg ♥ Sjekk mailen din så fort du kan, jeg har solkortet her hos meg så trenger adressen din slik at jeg får sendt det til deg fort som mulig.


I dag er det søndag og det betyr en ny adventskonkurranse. Denne premien har jeg gledet meg fryktelig mye til å publisere og derfor håper jeg kjempe mange melder seg på denne. I denne konkurransen i samarbeid med DanielWellington kan du vinne en valgfri klokke fra nettbutikken deres. Dette er ordentlig klokker med ekstremt god kvalitet på, i tillegg er de så enkle og passer til absolutt alt.  Hvor herlig hadde det vel ikke vært å få en Daniel Wellington klokke til jul? Nå har du sjansen. Denne konkurransen vil vare i akkurat 1 uke, som vil si at den avsluttes neste søndag

Det du må gjøre for å delta i denne konkurransen er:
 ♥ Like fanpagen min her
♥ Like fanpagen til Daniel Wellington her
♥ Følge @Danielwellingtonwatches på instagram 
♥ Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

1177 kommentarer

Siste innlegg