BE MAD

Helt målløs over hvor mange som har meldt seg på adventskonkurransen min som jeg startet i går. Det er en ny rekord, virkelig. Men absolutt forståelig når premien er så fantastisk bra! Det er enda en hel uke denne konkurransen skal vare, så hvis du ikke har meldt deg på enda så er det greit å bli ferdig med det.


I dag hadde jeg flaksen med meg vettu. Så trøtt som jeg var etter jeg hadde stått opp hoppet jeg rett i dusjen uten å se ut av vinduet. Jeg hadde nemlig tenkt til å ta antrekksbilder, men tror dere ikke at det regnet eller? Å jo da, er ikke noe snø igjen her og det er veldig trist. Men kan glede meg selv og dere ved å fortelle at MadLady har 15% på hele nettbutikken KUN i dag. Da har jeg hvert fall noe jeg kan holde på med i dag. Bare titte masse og skrive en ønskeliste derfra.


Beanie finner du her & genseren finner du her  (Sponset)

Hva skal dere i dag og hvordan er været hos dere? ♥

6 kommentarer
    1. Var nettopp innom instagramen din, og må komme her med en stor unnskyldning til deg.
      Jeg har før dessverre kommentert klesstilen din, men når jeg tenker meg om – hva faen? Du tar jo feminismen til et nytt nivå! Du driter i stereotyper og “forventninger til jenter”, og beviser at jenter kan kle seg akkurat slik som de vil – akkurat som at gutter kan kle seg akkurat slik som de vil.
      Jeg vil herved beklage for å ha kommentert at du kler deg “guttete” for hvafaen? Det er ingenting som heter “å kle seg guttete”. Jeg syntes nå du er RÅ, og DIGGER at du kler deg akkurat slik som du vil og rett og slett ler anti-feminister rett oppi trynet. Stå på!

    2. Hei!
      Lurer på om det er toll på MadLady? og om du har bestilt fra SheInside om det er toll der?
      Elsket genseren! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg