SVERIGE

I dag stod jeg opp til en melding fra Ida hvor hun lurte på om jeg ble med til Sverige. Jeg hadde ingen planer for i dag, så jeg ble mer enn gjerne med til Sverige. Hver eneste gang jeg sier at jeg ikke skal kjøpe noe spesielt er alltid da jeg kjøper mest. Virker som om alle de gode tilbudene og de fine varene alltid er til stede når jeg bestemmer meg for å bruke minst mulig penger. Og jeg som skulle holde meg unna godteri i ukene gikk fint i ca 2 uker, og nå er jeg tilbake til mine gamle vaner. Jeg og Ida var i Sverige i litt mer enn 4 timer, tiden gikk så sinnsykt fort i dag at det ikke er mulig.


Etter å ha hentet Anni da vi var hjemme i Norge igjen, tar det ikke lang tid før jeg skriker i bilen mens vi kjører. Skriker 3 ganger, og det jeg sier er “Stopp!!! Det ligger en katt i veien!!”. Vi kjørte inn til siden og løp opp for å se om katten fremdeles var i live og om vi kunne flytte den da bilene ikke kjørte der. Ingen av oss hadde samvittighet eller hjertet nok til å bare kjøre videre. Ringte derfor politiet veldig raskt for å gi beskjed om at det lå en død katt i veien. De hadde fått flere telefoner om dette, så hjelpen var allerede på vei. Men dessverre ingen liv i den søte kattepusen…


Kjøpte 4 flotte puter på Rüsta og resten er litt sånn overalt. Jeg har fått helt hekta på duftlys og såpe (haha). Nå kommer det til å lukte kjempe godt på rommet mitt og jeg selv kommer til å lukte helt supert fremover med ny Nicki Minaj parfyme – nye favoritten kanskje.

9 kommentarer

Siste innlegg