NEW IN FROM NELLY

I morgen er det søndag som betyr ny adventskonkurranse og at jeg trekker vinneren av Daniel Wellington klokken. Så hvis du enda ikke har meldt deg på anbefaler jeg å melde deg på nå så du ikke glemmer det. Jeg lar konkurransen vare litt utover dagen slik at kanske flere får sett den. Trykk HER for å melde deg på.


Så var det endelig min tur til å få lønning, den ble godt brukt på Nelly skal jeg si dere. Regner med at det er fryktelig mange som har handlet på Nelly nå i desember, og sikkert er derfor det har tatt nærmere 2 uker for å få varene mine. Men det har ikke gjort meg noe som helst, jeg har hatt så mye å tenke på at jeg ikke har irritert meg over leveringstiden. Nå har jeg varene godt hjemme hos meg og kan knapt vente med å få brukt produktene fra Fanny Lyckman og mine nye Duffy sko. Skal bruke dette antrekket da jeg reiser til London i januar med jentene mine, så nå kan januar bare komme snart!♥


Royal Tee finner du her & Royal Pants er dessverre utsolgt nå.
 
Duffy sko finner du her.

// Adlinks 

10 kommentarer

Siste innlegg