ADVENTSKONKURRANSE: VINN VALGFRI SKO FRA FOOTWAY FOR 1000 KRONER

Nå er det endelig på tide å kåre den heldige vinneren som stikker av med en ny, valgfri Daniel Wellington klokke. Først vil jeg takke alle som har deltatt og vært med i konkurransen, samt alle som har gitt meg tilbakemeldinger på denne konkurransen. Det er ufattelig hyggelig å få det! Vinneren av denne adventskonkurransen ble: Ragnhild Mølnvik, gratulerer så utrolig mye til deg! Du vil bli kontaktet om ikke lenge for å velge ut din valgfrie klokke.


I dag er det søndag og det betyr en ny adventskonkurranse. Denne premien synes jeg er helt super fordi de har et utrolig stort utvalg av disse varene i nettbutikken sin.  I denne konkurransen i samarbeid med Footway kan du vinne valgfri sko for 1000 kroner fra nettbutikken deres. Dette er en nettbutikk for både dame og herre – bare så dette er sagt. De har mangevis av merker, så du finner garantert et par sko du liker. Denne konkurransen vil vare i akkurat 1 uke, som vil si at den avsluttes neste søndag.

Det du må gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Like fanpagen min her
♥Like fanpagen til Footway her
♥ Følge @footway på instagram 
♥ Legge igjen link til skoene du ønsker, samt mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET
 

189 kommentarer

Siste innlegg