VERDENS NYDELIGSTE HUND

I går var jeg, Didrik, Caroline og mamma litt syke men alle sammen føler seg mye bedre i dag. Selv om vi ikke var helt friske, var det ingen som ville overstå julemiddagen hjemme hos oss. Farmor kom på middag og vi satt alle i våre nye pysjamas fra pappa. Det ble kalkun med viltsaus, grønnsaker og poteter. Det er julematen våres, som vi har hver eneste dag. Jeg liker pinnekjøtt veldig godt også, men det gjør ikke så mange i huset her. Etter magen var full gikk alle ned for å sette seg godt ned i sofaen for å se på julefilmer. Koste oss med masse godteri og hadde det veldig bra.

I dag er den dagen jeg er innstilt på å bare være hjemme for å se julefilmer med masse julegodt. Mens jeg og Didrik satt i sengen, så på julefilmer, ringte Martine meg. Hun har kjøpt seg en ny valp, og ville veldig gjerne komme på besøk. Jeg ble helt i hundre og da Martine kom inn døren ble jeg så forelsket. Verdens nydeligste hund må dette være, sier det til alle hunder jeg ser men WOW. Denne er virkelig en perfekt, flott hund. Og så lydig den var til å bare være 9 uker som den blir i morgen. Vi var nede med resten av familien, lot den hilse på alle. Vi har en kanin som er i et stort bur nede, både kaninen og valpen likte hverandre skikkelig godt som kom som et stort sjokk for oss alle. De sniffet på hverandre og var ikke en eneste knurrelyd fra noen av dem. Martine kunne dessverre ikke være her så lenge, hun skulle nemlig videre med sin nye valp. Forhåpentligvis kommer hun hver dag fremover, hihihi.

13 kommentarer

Siste innlegg