DAGENS ANTREKK 31.DES.13

Da er det på tide med mitt siste antrekk i 2013, forhåpentligvis blir det flere å vise i 2014. Jeg har gledet meg sååå mye til å bruke dette antrekket, Fanny Lyckman sin kolleksjon. Detaljene og mønstret, ikke minst kvaliteten er helt super. Buksen er som en kosebukse, stoffet er vannvittig deilig og den er perfekt “baggy”. Ikke lenge igjen til maten er klar og jeg gleder meg fryktelig mye. Dette er første gang jeg ikke feirer hjemme hos familien min, veldig uvant men det skal bli koselig her også vet jeg. Huset her ligger helt perfekt til, så vi kommer til å ha DEN fantastiske utsikten her på Hjellestad. Kos dere masse i kveld, og vær litt forsiktige også pga fyrverkeriet♥

 


Cardigan fra Urban // T-skjorte fra Nelly // Bukse fra Nelly (utsolgt) // Sko fra Nelly // Klokke fra VincentVoltaire

// Adlinks

17 kommentarer

Siste innlegg