NEW IN FROM ASOS

I går kveld satt jeg på pcen og ville titte litt på noen nettbutikker. Det er en liten stund siden sist jeg var innom Asos, og derfor var det en av nettbutikkene jeg var innom. Jeg fant med en gang ting jeg likte, men jeg ville ikke gå helt bananas så det ble derfor kun 2 ting jeg bestilte derfra. Jeg fant en kjole jeg bare ble helt forelsket i, den er så spesiell og fargene på kjolen er helt perfekt. Den var sykt billig til å være så fin, kan si jeg fikk litt sjokk akkurat der. Siden jeg allerede var i gang, bestilte jeg mitt første Iphone 5 deksel med diamanter på. Det er så sykt kult at det er steiner på dekslet og ikke bare et bilde. 

Jeg kårer vinneren av julaftenkonkurransen i samarbeid med Junkyard senere i dag, så følg med!♥ 


River Island kjole her // Diamant Iphone 5 deksel her

15 kommentarer

Siste innlegg