VINNEREN AV JULAFTENKONKURRANSEN I SAMARBEID MED JUNKYARD

Hei og riktig god kveld mine flotte lesere. Da er det endelig på tide å kåre den heldige vinneren som får velge ut valgfri varer hos Junkyard for hele 3000 kroner. Tusen takk for alle som har meldt seg på denne konkurransen. Vinneren av julaftenkonkurransen er Ellinor! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet om ikke lenge.

Til dere andre: Jeg kjører en helt fantastisk konkurranse i samarbeid med VincentVoltaire. Dette er akkurat like klokker som DanielWellington, like dyre men bare litt mer variasjon. Trykk HER for å komme til konkurransen.


Følg @VincentVoltaire på Instagram.
 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurte bare på om du har en epostadresse jeg kan kontakte deg på?:)
      Det er så mye jeg vil si deg! <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg