ROOM PICTURES

Mens vi var i Bergen dro Lily og Bjørn en tur på Ikea sammen med Lise. Da de kom tilbake hadde de kjøpt helt vannvittig gode duftlys til bare 15 kr stk. Lily la merke til hvor godt jeg likte dem, så noen dager etter var de en tur på Ikea nok en gang, da kom hun tilbake med 2 herlige duftlys til meg. Jeg er helt forelsket i lukten på disse to, må nesten ta meg en tur på Ikea selv snart. Jeg har blitt helt sykt glad i stearinlys, duftlys og you name it. Lurer på hvor spesiell lukt det ville blitt hvis jeg hadde tent alle duftlysene mine. Jeg har satt opp nye lys, og har shinet rommet mitt nå. Er fremdeles ikke ferdig med det, rett og slett fordi jeg ikke aner hva mer jeg skal gjøre. Men jeg skylder dere bilder av rommet mitt, det gjør jeg. 

 

Hva syns dere? ♥ Gjerne kom med forslag til hva mer jeg kan gjøre med rommet mitt. Jeg er så misfornøyd med veggen over skrivebordet og den veggen hvor døren er.

37 kommentarer

Siste innlegg