HVITERE TENNER

Hei kjære lesere! I natt overnattet jeg hos Ida hvor jeg bestemte meg for å ta med et nytt tannblekingsett som jeg skulle teste ut. Gledet meg kjempe mye til å få hvitere tenner. Og det fikk jeg jaggu meg også! vi testet ut den første pakken som heter Supero Pro Withening Strips. De skulle du ha på i 1-2 timer, jeg og Ida klarte kun 1 time ettersom vi var så utålmodige. Vi fikk resultat etter 1 time, men hvitere tenner skal det bli hvis jeg husker på å bruke det ofte nok så jeg opprettholder fargen og i tillegg får hvitere tenner. Det anbefales å gjøre det 2-3 ganger om dagen. Så et godt tips er å gjøre det på morningen når du står opp og skal ordne deg osv. Da går tiden mye fortere med stripsen på. På kvelden da du skal sitte på pcen eller slikt vil tiden også gå fortere da. Da du er ferdig med å bruke stripsene skal du skulle munnen din med masse vann så ingenting sitter igjen. Det jeg pleier å gjøre er å pusse tennene med kun vann for at alt som sitter godt forsvinner. Du kan kjøpe Supero Pro Whitening Strips her.

FØR:

ETTER:

Vet ikke om dere klarer å se det helt, men før var tennene mine mer gule enn det de er nå. Wohoo!

I dag testet vi ut den andre tannblekingen, nemlig en som skal gi deg hvitere tenner på 30 sekunder ved å bruke munnskyld. Det varer kun i 5 timer, men man skal gjøre det på morningen og på kvelden. Så tennene vil holde seg så hvite. Verken jeg eller Ida var noe særlig godtroende mot at man kunne få så raskt resultat. Men vi begge ble sjokkerte over å ha fått hvitere tenner på kun 30 sekunder med munnskyld. Utrolig stilig produkt vil jeg si. Jeg hadde ingen ising i tennene og ikke noen andre smerter heller. Føler meg automatisk mer glødene nå eller hva jeg kan si, kjempe deilig følelse og jeg er kjempe positivt overrasket over begge produktene jeg har prøvd ut. Anbefales med god samvittighet. Du kan kjøpe 5 Hour Whitening her.


Jeg har ikke fått prøvd ferdig dette munnskyldet, men etter å ha prøvd det allerede 1 gang i dag, har det blitt resultater som varer. Kan gjerne vise dere bilder om et par dager så dere kan se resultatet hvis dere ønsker?
 

6 kommentarer

Siste innlegg