BLACK AND WHITE

God morgen flottinger! Håper dere har hatt en super fin morgen ♥ Jeg var med Martine i går og hadde det superkoselig. Hun hadde med seg sin søte lille kookier hund til meg. Den blir bare søtere og søtere + galere. Vi dro til slutt hjem til Martine og så på film der, bare slappet av. Veldig deilig å ha rolige kvelder med venner synes jeg. Det var så godt og varm hos dem at jeg ble søvning, duppet av flere ganger. Krysser fingrene for at ingen av dem så det. I dag blir det litt mer å gjøre skal jeg si dere, i dag skal jeg til Oslo for å sette på negler hos Beauty Inn Sagene. Venninnen min Tram som jobber der skal sette på neglene så blir spennende. Alltid visst at hun kom til å bli noe innenfor negler siden barneskolen. Hun har alltid elsket å ordne neglene sine og andre sine. Jeg har aldri hatt på fake negler før, så jeg både gruer og gleder meg. Blir nok sykt uvant! Men også veldig fint kan jeg tenke meg.


Jeg har fått en nydelig skinnveske sponset fra SheInside. Den er svart og hvit, utrolig fin og stripete. Veldig enkel og går til nesten alt. Jeg ser veldig frem til å bruke den. Kommer til å ta seg godt ut i sommerantrekkene mine som jeg har oppe i hodet mitt. Den er større enn de jeg vanligvis liker og har, men denne kunne jeg ikke motstå. 


 


Bildene ble tatt i går slik at jeg ikke stresser sånn helt sykt i dag med tanke på at jeg skal til Oslo nå snart.

15 kommentarer

Siste innlegg