NEW NAILS AT BEAUTY INN AKERSGATE

Hei lesere! I går var jeg som sagt i Oslo for å sette på gelenegler med gelish. Jeg ante ikke hvordan det ville bli eller hvor mye jobb det faktisk er for å få neglene så fine som de ble. Tram var den som satte på negler på meg, hun har kun gjort dette i 1 mnd og er super flink. Jeg ble så fasinert av alt det utstyret de brukte på neglene mine at tiden gikk så fort. Kan ikke tro at jeg satt der i over 1 time da det gikk så fort. Jeg var veldig sikker på hvilken farge jeg skulle ha på neglene mine helt fra hun begynte. Det ble hvitt og grunnen er fordi det er så enkelt, passer til alt og er kjempe fint.

Sist jeg blogget om Beauty Inn Akersgate var det snakk om 30% på negler, vipper, hudbehandlinger og massasje. Denne rabatten gjelder fremdeles og varer frem til 15.februar. Adressen er Stockflethgate 51 B. For å få denne 30% rabatten skal dere kun sende en melding til 976 14 254 for å booke, bruk kode BeautyM30 – som skal stå i meldingen.


♥ Step nr.1 er rett etter dø hud har blitt fjernet fra neglene. De har også skyvet huden lenger ned slik at neglene blir lenger. 
♥ Step nr.2 har hun nettopp tatt på gelenegler som skal bli klippes til den lengden jeg ønsker å ha på neglene.


♥ Step nr.3 her er geleneglene blitt klippet i lengden jeg ønsket meg, veldig fornøyd med lengden! Deretter filte hun neglene mine både over og på sidene så de skulle bli i den formen jeg ønsket – rette/ firkantet. 

RESULTAT:

♥ Under den hvite neglelakken har det blitt lagt på gelish som gjør at neglene sitter lenge og får en mer naturlig look. Denne gelishen gjør også dine naturlige negler enda sterkere.
 
En litt fornøyd kunde:

Aldri satt på negler før, verken selv eller fått andre til å gjøre det. Etter mitt første besøk på Beauty Inn Akersgate kan jeg med en gang si at dette blir ikke siste gangen jeg setter på negler.
 

13 kommentarer

Siste innlegg