BEACHIT HOODIES ENDELIG HER

Hei dere! Nå har vi endelig fått inn våre nye BeachIt hoodies som var vært flere uker forsinket. Det har både vært kjipt for oss og for dere har jeg sett. Men endelig, endelig er de her. Jeg elsker dem alle, dette er det jeg har vært mest fornøyd med av alt vi har produsert. Genserne er helt perfekte, jeg bruke den ene på jobb i dag faktisk. Genserne er 100% bomull og er printet med sublimination så de holder seg nesten evig i vaskemaskin. De fåes i 4 forskjellige størrelser som er medium, large, x-large og xx-large. Jeg har large i mine gensere – men på bildene under har jeg medium og jeg er 1.65. Didrik har xx-large på bildene under og han er 1.87. Genserne vil koste 399 kr og 25 kr frakt i starten. Genserne vil være ute på nettbutikken våres, BeachItClothing.com allerede i morgen. Hvis noen av dere lurer på noe er det bare å kontakte oss! 


 

Hvem likte du best? ♥

20 kommentarer

Siste innlegg