LEOPARD PRINT

Endelig fant jeg skoene jeg har lett lenge etter, har sett dem så mange steder men aldri funnet dem faktisk. Tumblr er et så trist sted å finne alt for mye fint, som du aldri finner ut hvor er fra. Snakker selvfølgelig om et par Vans. De har leopard print på seg som gjør skoene sinnsykt fete. Dyreprint har vært veldig populært en veldig god stund, men jeg har faktisk ikke likt det så godt før jeg så disse skoene. Skoene er fra Junkyard – beste utvalget av Vans synes nå jeg. Jeg får virkelig aldri nok av Vans. Vi har noen sinnsykt fine på Urban som jeg skal ta å kjøpe etter Londonturen med mindre jeg finner nye sko der. Det er faktisk bare 4 dager igjen til jeg drar, ææææh!

Siden jeg er inne på Junkyard kan jeg i samme slengen nevne det store salget som er nå. Det er salg opp til 70% rabatt på massevis av varer. Det er bare helt sykt! Pengene forsvinner på salg, men er jammen meg deilig å kjøpe ting på salg og vite at du sparer litt. Trykk HER for å komme til salget.


 


Link til skoene her.

Hva synes du om de nye skoene mine?♥

17 kommentarer

Siste innlegg