REDIGERINGS APPER

Hei dere! Har fått en del kommentarer her på bloggen og på instagram angående hvor jeg redigerer bildene mine hen. Jeg synes at å svare på slike spørsmål som dette bare er gøy! Så hvis dere lurer på mer, bring it on. Jeg har ikke super mange apper, men de få jeg har elsker jeg virkelig. Jeg heter Alohaamad på instagram hvis du vil følge meg der.


♥ En app som jeg bruker på nesten alle bildene mine er VSCOcam, veldig fine farger man kan redigere dem i og det er så enkelt. Den har ikke stort utvalg av effekter, faktisk fordi de beste allerede er valgt ut der.

♥ Whitagram som har tatt helt av er favoritten hos meg, det er så kjedelig å måtte beskjære alle bildene så alt ikke blir med i et bilde. Derfor veldig fint å kunne ha hvit ramme på sidene av bildet. Jeg bruker det på sikkert 90% av alle bildene jeg legger ut.

♥ Squaready er nesten det samme som Whitagram, bare du kan få gjort så mye mer med rammene. Her kan du til og med få ramme rundt hele bildet – utrolig pent synes nå jeg. Jeg har begynt å bruke den litt nå i det siste og er kjempe fornøyd.

♥ Camera+ kan du beskjære bilder i den størrelsen du vil, det er flere sider med forskjellige farge-effekter. Du kan redigere på klarheten, legge til rammer og eksperimentere som bare søren. Denne appen har jeg hatt lengst, bruker den hver eneste gang jeg skal beskjære bilder.

♥ Sist men ikke minst InstaStitch. Dette er sånn just in case app som jeg har hvis jeg vil legge til flere bilder i et bilde. 


Her har jeg brukt både Camera+ for å beskjære bilde og VSCOcam i farge-effekt F2 som er favoritten.

Hvilke apper bruker du?♥
 

17 kommentarer
    1. med VSCOcam hvordan finner du bildebiblioteket på telefonen, slik at du kan redigere de bildene? eller er det slik at du må ta bildet med akkurat den appen?

    2. lise: Du trykker på det + merke og da kommer det først opp “camera roll”. Trykk på den, så kan du velge hvilket album du vil ha bildene fra 🙂

    3. Hei, hadde bare et spørsmål ! lurte på om du kunne legge litt mer ut hva du har på deg om hverdagen liksom outfit ellerno ? du skjønner jeg elsker stilen din! :))

    4. Jeg bruker mange av de samme redigerings appene du bruker. :)) Jeg elsker VSCOcam,og Whitagram bruker jeg så å si på alle bildene mine på Instagram, haha<3 Jeg tror du vil like disse tre appene: TextMask,Afterlight og MagicHour :)) Jeg orker ikke forklare hva alle gjør,mn tror du vil like dem! ;*
      På Instagram heter jeg forresten Sigridets_ :))<3
      Elsker deg og bloggen din,fortsett med dette Madeleine!<3

    5. Amanda: Jeg skal bli flinkere nå! Må bare bli litt varmere og lysere ute først! Foretrekker å ta bildene ute, men det blir så fort mørkt ute nå. Men virkelig, det skal jeg få orden på <3

    6. På telefonen har jeg en app som heter Snapseed. Den er kjempe bra, du kan beskjære, redigere lys, skygger, varme/kalde toner, gjøre bilde skarpere eller mindre skarpe, i tillegg finnes det forskjellige filtere du kan bruke og du kan justere i hvor stor grad du ønsker å bruke det. Den anbefales virkelig hvis du ikke orker og dra opp pcen hver gang du skal redigere et bilde 🙂

    7. Hei hvordan får man den VSCOcam linken inn på instagram brukeren din? Det er så populært nå❤️Å hvordan får man brukerbilde på VSCOcam? Kan noen hjelpe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg