NEW DRESS FROM ASOS

Hei dere! I natt skal jeg overnatte hos Ida ettersom vi drar til London TIDLIG på onsdagen. Vi må stå opp rundt 03:00 for å rekke flyet som går 07:05. Kommer til å bli så kaos denne morningen med 2 andre jenter. Men herregud, føler det blir som en film. Jeg kan ikke tro at jeg skal til London for første gang i mitt liv med venner, aldri dratt til utlandet med andre enn familien min så åh dette skal bli så gøy å oppleve. Vi blir 4 jenter, Julie drar sammen med oss så vi fikk med en ekstra. Det betyr ekstra mye moroheter. Lover å ta masse bilder til bloggen!


 Anyways, nå må jeg ikke drømme meg bort i London. I går fikk jeg pakken som jeg bestilte fra Asos mens jeg var i Bergen. Kjolen er ikke liiiiike fin i virkeligheten som den var på bilene. Den var mye mer turkis og knall, men jeg klager ikke. Den er fremdeles dødsfet. Jeg skal ha meg med denne til London for vi jentene skal ut å ta en drink den ene kvelden vi er der. Bare for å kose oss, ikke noe party hard. Blir ganske kjipt å ha hangover på dag nr.2 med shopping. Det skal ikke bli meg for å si det sånn. 

17 kommentarer
    1. Åååh,du er såå heldig som skal til London!:D
      Har bare vært der en gang når jeg var 8,og da brydde jeg meg ikke akkurat så mye om shopping,haha men nå hadde dt vært så fint å dra dit!
      Du får kose deg masse! Og ta masse bilder selfølgelig:D<3
      Kjolen var jo dødsfin da!:) og du kler den skikkelig godt!
      Har sagt det mange ganger før,men jeg ELSKER stilen,haha!:* <3

    2. Heei! 🙂
      Ville bare si at jeg er fast leser av bloggen din, og jeg ble skikkelig sjokkert i dag! Kom nemlig over en blogger som er litt mindre kjent, og hun er virkelig prikk lik deg! Dere kunne vært søstre :O Jeg legger ved linken i url-feltet hvis du vil se din tvillingsjel haha 🙂

    3. Could you write in english too ?:) I’m from Finland and I love your style! I don’t get the language but I still watch the pictures..:) But it would be cool to understand something!

    4. Hej, i’m a new reader of ur blog and i fell in love immediately! I really love ur style and you’re very beautiful. Why couldn’t you write your posts in english, too? Just a short translation? I’d love it. And i know there are other readers, too, who don’t understand language of Norway. I can speak little bit swedish so there are some words i understand but… you know 🙂 thank you, you are lovely!

    5. Så NICE at du også skal til Loondon! Jeg skal dit selv, på SAMME dag, men ikke samme flyavgang som deg! Så da får du kose deg masse når du er nede der!:) Gleder meg til å se bildene du tar 🙂

    6. Skjønner ikke hvordan du ikke kan ha vært i utlandet uten familie i en alder av nesten 20 år? Det er jo helt sykt! Ingen sydenturerer, harryturer, shoppingturer? Ingen besøk til en vennine som kansje studerer i utlandet? Virker jo helt merkelig.

    7. Anonym: Vennene mine bor her hjemme i Moss akkurat som meg, så har ingen å besøke i utlandet. Jeg har hatt med venninner på ferie i utlandet bare med familien min, noe drit mange gjør. Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så merkelig siden jeg er 19 år?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg