LONDON DAG 2

Tror ikke jeg har vært tydelig nok med en ting, og det er at JEG ER HJEMME! Vi var der kun 1 natt. Siste shoppingdagen våres som var på torsdag var litt mindre stressende, bortsett fra at vi måtte være tilbake på hotellet 15:00 for å ordne taxi inn til flyplassen. Jeg gikk litt mer bananas denne dagen, kanskje fordi jeg tenkte for meg selv at jeg faktisk var på en shoppingtur. Fra første butikken jeg var innom kom jeg ut med en TopMan pose, kjøpte gave til Didrik og pappa der. I tillegg til noen godbiter til meg selv. Vi bestemte oss for å gjøre oss ferdige på Oxford Street for så å dra på det store senteret Selffridges. Jeg ville oppleve Westfield, men det hadde vi ikke tid til. Så det må bli på neste Londontur! Da vi kom på det store senteret sa jeg bare “oooh shit”. Altså, virkelig, det var en hel etasje med KUN sminke og parfyme – de 3 andre jentene var i himmelen. Jeg synes det var sååå gøy å se de andre jentene bli sminket og de ble så fine. Jeg hadde tenkt til å se etter en Marc Jacobs klokke som kostet rundt 600 kr, men jeg fant aldri den klokken dessverre.

Vi så på klokken og tenkte bare “SHIT”. Vi begynte å få dårlig tid. Heldigvis fikk vi en taxi som kunne kjøre oss til hotellet, så vente på oss i 5 minutter og deretter kjøre oss til flyplassen. Taxi var så mye bedre enn buss denne dagen. Da vi kom frem på flyplassen måtte vi åpne koffertene for å pakke det litt bedre, kaste poser og esker som tok mye plass. Jeg gruet meg veldig til å veie min koffert, var så redd for at jeg hadde overvekt. Men da jeg så hvor mye kofferten min veide tenkte jeg bare “hvordan i all verden kan min veie minst av alle?”. Min veide kun 9 kg, noe som fikk meg til å tenke på at jeg kunne shoppet mye mer. På denne flyplassen hadde de selvfølgelig Victoria’s Secret så jeg endte opp med noen godsaker derfra som jeg gleder meg til å vise dere! Jeg har lyst til å lage video av innkjøpet mitt, men jeg må få ordnet kameraet hos JapanPhoto – jeg må virkelig få gjort det. Føler et vanlig innlegg blir litt kjedelig denne gangen, synes ikke dere?

Er det en ting jeg har lært under denne turen i London så er det å IKKE gå med sko med hæler på.
 

19 kommentarer

Siste innlegg