HAPPY BIRTHDAY

I går fylte Nadine 19 år og hadde gjort i stand til en koselig kveld hjemme hos hun, før vi skulle videre ut på byen. Hun hadde laget sunn pizza til oss, aldri smakt det før så det var artig. Til dessert var det gulrotkake, som jeg virkelig elsker, med sykt god glasur. Ville egentlig forsyne meg flere ganger men magen sa stopp. Vi vorset og hadde det kjempe koselig. Jeg for engangs skyld var i slaget sammen med de andre og vi hadde det så gøy hos Nadine. Jeg er sånn at hvis jeg har drukket en helg, så må det gå flere uker før jeg kan drikke igjen. Så kvelden i går var kvelden. Da vi forlot huset og var på vei til Fredrikstad var absolutt alle i slaget. Da vi var på vei til Tiger Tiger hadde dessverre Nadine, bursdagsbarnet glemt legitimasjon og måtte dra helt hjem igjen for å hente det. Føltes som en evighet før hun endelig kom tilbake. Det er lenge siden jeg har kost meg så mye som det jeg gjorde i går, jeg møtte på så mange herlige mennesker der i går at jeg ikke ville kvelden skulle bli over. Til dere lesere som kom bort til meg: Dere var så gode!♥


 
Min fantastiske kjole som jeg er helt forelsket i er fra TopShop.

11 kommentarer

Siste innlegg