CANON POWERSHOT

Hei lesere! Nå har jeg vært eier av Canon Powershot en stund, prøvd ut forskjellige ting som jeg virkelig har likt. Med dette lille kameraet kan du gjøre så mye forskjellige ting. Du kan gjøre bilder og videoer enda mer glødene på selve kameraet, noe jeg synes er ganske stilig er at du kan velge fisheye-effekten på kameraet (det blir best resultat med runde motiver.) Miniatyreffekt funker kjempe bra på dette kameraet også, jeg har ikke filmet like mye som jeg har tatt bilder. Men det skal jeg bli flinkere på. Når du tar bilder med fargebytte kan du for eksempel ta bilde av en bil, blomst, møbler og så videre for å å kunne endre fargen. Med filmklipp tar kameraet 4 sekunder film hver gang du tar et bilde og setter det sammen til en liten film. Litt som Vines og Instagram, du viser noen små videosnutter av hvordan dagen din har vært  med mye bedre kvalitet. Det er mange flere effekter du kan leke med og kameraet er perfekt for meg. Det er lite og enkelt, jeg tar det med meg nesten overalt. Foretrekker dette lille kameraet når jeg skal dra til steder fordi det er skremmende å ha med et stort speilreflekskamera som jeg alltid drasset med meg før. 

Jeg er ikke så veldig flink på kamera, men siden jeg har fått inntrykk av at mange av dere lesere er opptatte av motiver og slikt kan jeg gjerne legge til disse motivene her. Smart auto (58 typer motiver), Program AE, Lukkerprioritet AE, Blenderprioritet AE, Manuell, Egendefinert 1, Egendefinert 2, SCN (Ufokusert bakgrunn, portrett, glatt hud, smart lukker – smil, blunkeselvutløser, ansiktsselvutløser.) Høyhastighetsserie HQ, Håndholdt nattfoto, Under vann, Snø, Fyrverkeri, Stitch Assist). Med andre ord, masse du kan gjøre med dette lille kameraet og derfor jeg mener dette kameraet er spesielt.

  

Hvilket kamera har du?♥ 

// I samarbeid med Side2 & CanonNorge 

11 kommentarer

Siste innlegg