DAGENS ANTREKK 23.JAN.14

I natt gikk jeg og Didrik ned i kjelleren for å se på film. Tven min er så gammel at det ikke lenger går an å spille dvd på den… I tillegg satt jeg og Didrik barnevakt i helgen på feste, Didrik klarte å glemme igjen Playstation-kabelen så jeg har vært uten Netflix i 6 dager. Jeg savner virkelig Dexter, vi pleier alltid å se 2 episoder av Dexter før vi legger oss. Men over til en annen sak nå. Jeg holdt løftet mitt i dag, så håper det gleder dere litt. Fikk endelig tatt antrekksbilder ute og føler meg mye bedre som blogger nå bare på grunn av dette. Det er veldig kaldt ute i dag, så jeg fikk brukt den nye skjorte-jakken min som jeg har fått sponset fra Junkyard. Jeg må si jeg elsker, elsker, elsker den. Ikke bare er den fin, men den er også veldig god og varm. Det er noe annet nytt på disse bildene og, som dere sikkert ikke ser. Mamma klipte håret mitt her om dagen, men man ser så vidt forskjell unntatt at det er friskere. Men det skal jeg ikke klage på, deilig er det!


 


Skjorte fra Junkyard // Genser fra Asos // Bukse fra TopShop // Sko fra Junkyard // Klokke fra JolliTime

Hva syns dere?♥

24 kommentarer

Siste innlegg