WANTIES FROM NELLY

I natt tok jeg en liten tur innom Nelly, ble plutselig i shoppingmood men bestilte ingenting. Jeg synes de stadig vekk får inn kulere og kulere varer. Jeg gleder meg stort til å se sommerkolleksjonen på Nelly, det skal bli spennende! Håper må mange fargerike kjoler. Jeg har faktisk ikke plass til flere kjoler i skapet mitt nå, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Om jeg bare hadde større rom, så kunne jeg hatt større skap. Men jeg er fornøyd med det jeg har nå, virkelig! Ellers tok jeg en kjapp tur innom Hype. Elsker den nettbutikken, skulle ønske de hadde mye mer. Siden de ikke har så stort utvalg, lurer jeg derfor på om noen av dere vet om en nettbutikk eller to som har slike type produkter?


Poppy Dress her // Tiger Dress her // Stay Dress her
 
Solid Shiny Bikini her // Dazzling Bikini her (Likte kun overdelene på begge)


Glimmer Sko her // Paradox Sko her

// Adlinks

5 kommentarer

Siste innlegg