MAKE WAY

I går endte jeg opp med å hjelpe Martina litt på jobben, siden vi har fått inn masse nye varer nå. Jeg er super gira, kjøpte meg en hoodie og longsleeve fra Obey. Jepp, vi har ENDELIG fått inn Obey! Lykkerus, et av favoritt merkene mine har endelig kommet i butikken jeg jobber. Bedre enn det blir det nok ikke. Ble en liten tur ut med Ida senere på kvelden, alltid koselig å være med den jenta der. Hun er så nydelig når hun ler på grunn av de søte tenna hennes. Ja, jeg er en beundrer. Det var min tur til å åpne på Urban i dag og det gikk kjempe fint, koser meg på jobb og jobber med en god gjeng så fornøyd er jeg. Jeg hadde gjort en deal med Martina om at vi skulle dra på Breisand etter jobb for å ta en saftig hamburger der med god samvittighet. Skulle nesten hatt den dressingen som smoothie der. Okei, kødder nå er jeg bare ekkel.


 Hentet en sponset pakke fra Bubbleroom i går, mens jeg måtte få sendt andre pakker. Det var en fin overraskelse å åpne den søte esken og se det fine smykket som lå inne i den. Jeg er fryktelig glad i gull, så jeg ble kjempe glad over å ha fått et så pent smykket. Jeg har likt disse smykkene kjempe lenge, men aldri kjøpt dem og hvorfor vet jeg ikke. Forhåpentligvis blir det ikke lenge til jeg kan bruke dette smykket, så det ser jeg veldig frem til. Men denne helgen blir det ikke. Jeg skal ta meg en rolig helg, ordne litt med sparing og slikt så det skal bli deilig. Ting begynner å falle på plass, og jeg smiler om dagen. Håper dere alle får en super helg ♥


 


Smykket finner du her.

10 kommentarer

Siste innlegg