GÅRSDAGENS ANTREKK 26.JAN.14

Jeg og Didrik så ferdig siste sesongen med Dexter i natt. Hadde jeg sett på den alene hadde tårene rent som bare det. Utrolig trist slutt, men noe sier jeg at det kommer en sesong til med Dexter. Hvis ikke kommer jeg til å være sur på han for alltid. Planene for i går var egentlig å få tatt antrekksbilder, men siden jeg og Ida ikke hadde all verdens med tid i Sverige ble det ikke noe av. Derfor stod jeg opp i dag for å fikse meg og ta på antrekket jeg hadde i går, for å få ordnet antrekksbilder i dag. Hver gang etter mamma har klippet meg sier jeg til meg selv “Nå skal jeg være flink til å ikke rette, krølle eller føne håret mitt.” Men det løftet blir brutt hver eneste gang. Det er da man har friskt hår man hvert fall til ordne håret sitt, eller hva mener dere?


 


Vans skjorte fra Junkyard // Obey hoodie fra Urban // Bukse fra GinaTricot // Vans sko fra Junkyard

Hva synes dere?♥

33 kommentarer

Siste innlegg