IPHONEDAY

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE MALIN FLADSETH! GRATULERER SÅ MYE♥

I går på kvelden var jeg nede i kjelleren for å se etter noe godt å spise da mamma plutselig spurte om vi skulle bake eplekake. Jeg har aldri bakt det før, så det hørtes super morsomt ut og jeg svarte selvsagt ja. Vi satt frem alt av bakevarer vi fant, vi fulgte ingen oppskrift og resultatet ble helt sykt. Åh, så god den kaken ble og så fin den var! Jeg spurte mamma om vi ikke skal prøve å begynne med å bake hver uke, prøve ut litt nye ting som ikke blir prøvd i huset, det var hun med på så jeg gleder meg til å komme i gang med baking. Det er så gøy å bake, lage mat og bare vente på resultatet. Hvert fall strålende når det smaker godt. Jeg skal faktisk lage kylling-stroganoff nå snart, elsker den gryten.

I dag stod jeg opp tidlig for å gjøre meg klar til tidligvakten. Det føltes ut som om jeg skulle på skolen, sånn som det var i gamledager da Didrik alltid startet senere enn meg. Ville alltid bare legge meg ned igjen med han. Jobbet fra 09:00 til 16:00, lang vakt men det går faktisk kjempe fort på morningen. Da jeg først fikk jobben, stengte jeg bare men nå foretrekker jeg å åpne. Neste gang jeg skal jobbe nå blir til lørdag, samme vakt bare jeg drar 14:00 eller 15:00. Må bare få skrike det ut nok en gang at vi har fått inn OBEY i butikken våres, endelig. På det ene iphonebildet under her, bruker jeg den nye hettegenseren våres. Jeg er helt forelsket i den og bruker den som kosegenser nesten hver kveld. Vi har ikke mange av den i butikken, så vær kjapt ute med å sikre deg den hvis du er gira.


Pleier du å bake/ lage mat?♥ 

18 kommentarer

Siste innlegg