BRA START PÅ DAGEN

Alarmen på mobilen ringte 11:00 i dag, hoppet rett ut av sengen og inn i treningsklærne mine. Jeg skulle nemlig på min første treningsøkt med Ida. Jeg har sagt opp medlemsskapet mitt på Spenst på grunn av at jeg ikke liker å trene alene etter at søsteren min sa opp der. Derfor har jeg meldt meg inn på Ditt treningssenter, hvor jeg gikk på dansing før faktisk. På Ditt treningssenter kan jeg trene med Ida, Anni, Nadine og Julie anytime. Det tror jeg vil hjelpe meg mye på motivasjonen, jeg håper det. Det var en veldig god og hard treningsøkt for ben og rumpe i dag. Det er ikke deilig å trene, men det er deilig å dra hjem og tenke på at du har gjort noe fornuftig i stedet for å sove i evigheter. Jeg vil komme meg inn i rutiner igjen, som jeg hadde før. Da var det skole, blogging og trening. Det har vært stille en stund nå og jeg har skammet meg litt over det, føles så mye bedre av å ha gjort noe fornuftig. Så nå skal det bli gode rutiner! ♥ Før vi trente tok vi kroppsanalyse, og jeg ble sjokkert da mannen gikk igjennom resultatet og sa jeg hadde veldig bra tall. Så det var godt å høre, men litt uvirkelig også. Eneste jeg må opp i er fettprosent, men det visste jeg allerede fra før av. Jeg har en ganske høy forbrenning forhold til hva som er normalt. Det sa han seg helt enig i da han fikk høre hva jeg spiser. Jeg er glad for at jeg tok denne kroppsanalysen, perfekt tid og nå gleder jeg meg til å komme i gang. 

Jeg og jentene mine har begynt å tenke på en sydentur i sommer nå som vi virkelig er klare for å sette et mål og spare.  Men vi vet enda ikke hvor vi ønsker å dra. Jeg vil til LaPoint, men jeg forstår godt at ikke alle vil dra dit. Jeg har hatt lyst til å dra til LaPoint helt siden jeg leste bloggen til Marcus Eek for flere år siden. Så hvis noen av dere har vært på noen herlige sydenturer som dere vil anbefale hadde det vært mye til hjelp. Første gang vi skal dra på sydentur sammen så denne turen vil bli flott uansett hvor vi drar. Jeg tror denne sommeren kommer til å bli veldig, veldig fin.

 Har du noen planer for sommeren allerede?♥

8 kommentarer
    1. Hvis dere vil på partytur er alle de typiske øyene i Hellas bra. Kos, ios og zakynthos. Jeg er i marbella hvert år og der er det roligere, men samtidig med mulighet for fest

    2. Åå det høyrtes veldig kjekt ut! Marthe Borge er jo i LaPoint no, kanskje vennindene dine blir inspirert når dei lese kor kjekt ho har det? Ellers elska eg Hellas så det blir nok det eg anbefala 🙂

    3. Fine Madeleine! Lapoint har utrolig masse utvalg av reisedestinasjoner, og hva du velger å bli med på er helt opp til en selv, så hvis du heller vil være med crewet å surfe så er det jo ingen krise for de andre du reiser med å bare dra på stranda å sleike sol som en vanlig ferie? Hva man velger å være med på er helt frivillig så det må man jo bare velge etter hva man er ute etter, men en ferie med Lapoint er virkelig innholdsrikt, du lærer så utrolig masse, tenk deg selv, har jo lest på bloggen din flere ganger at du har lyst til å lære å surfe, her lærer du det i tillegg til at du får en ferie du aldri kommer til å glemme! Tenk deg at det blir et helt år til neste sommerferie, grip mulighetene du har og gjør det DU har lyst til, jeg skjønner det er fristende å reise sammen med en vennegjeng men jeg skal love deg at du får det like bra om ikke bedre med Lapoint, du møter jo mennesker som er der av akkurat samme grunn som deg! Gjør det DU har lyst til og grip sjansene du får, om ikke mange årene kommer du nok til å angre på at du ikke gjorde mer av ting du selv følte får 🙂 Høres kanskje ut som jeg jobber i lapoint eller noe lignende, men det gjør jeg heller ikke, men har selv reist med lapoint to ganger, en til Bali og en til Marokko, begge er fantastiske destinasjoner men jeg vil definitivt anbefale Bali, det er MAGISK! I tillegg var jeg i akkurat samme situasjon som deg for noen år siden hvor det sto om å bli med venninene mine til Ayia Napa eller å dra min helt egne vei som jeg hadde mye mer lyst til, og det kunne jeg ikke angret et sekund på, jeg hadde ferien jeg aldri vil glemme og jeg håper du får det samme, enten om det er med venninene eller med lapoint 🙂

    4. Anonym: Ikke hatt noen problemer med å dra til utlandet jeg? 🙂 Gøteborg var det bare buss hele veien, ikke noe problemer der. Kanskje du mener London turen hvor kofferten min ble borte? Men den fikk jeg tilbake samme dagen så det er bare småting!

    5. Har nok ingen planer for sommeren. Skulle til syden med kjæresten, men eg var så uheldig å krasje med en som kjørte forran meg i kø, så bilen måtte på verksted og alle sparepengene måtte frem på disken når bilen skulle repareres… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg